ISO 9001:2015 ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

ISO 9001:2015 - Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας

Τι είναι;

Το ISO 9001 είναι ένα διεθνώς αναγνωρισμένο πρότυπο για τη διασφάλιση ποιότητας και ποιοτική διαχείριση των επιχειρήσεων (ανεξάρτητα δραστηριότητας και μεγέθους αυτής), διασφαλίζοντας την προσδοκώμενη ποιότητα στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει.

Ποια τα οφέλη του;

Τα οφέλη της εφαρμογής του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας είναι μεταξύ άλλων:
        1. η ικανοποίηση του πελάτη,
        2. η οργάνωση των λειτουργιών της επιχείρησης,
        3. η εξάλειψη μη συμμορφούμενων προϊόντων – υπηρεσιών,
        4. η εξοικονόμηση πόρων και η μείωση του κόστους λειτουργίας,
        5. η επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος έναντι ομοειδών επιχειρήσεων με άμεση προσέλκυση νέων πελατών.

Ποία είναι η διαδικασία απόκτησης του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας;

Στάδιο 1 – Καταγραφή διαδικασιών:

Κατά το στάδιο αυτό γίνεται καταγραφή των διαδικασιών λειτουργίας που εφαρμόζει ήδη η επιχείρηση, ανάλογα με τη δραστηριότητα της, π.χ. κατά την διαδικασία παραγγελίας, κατά την πώληση των προϊόντων, κατά την κατασκευή προϊόντων.

Στάδιο 2 – Σχεδιασμός του συστήματος διαχείρισης ποιότητας:

Το στάδιο αφορά στην επεξεργασία των δεδομένων του προηγούμενου σταδίου και τον ορισμό διεργασιών – τυποποιημένων εντύπων, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του προτύπου, για τη βέλτιστη οργάνωση και λειτουργία της επιχείρησης. Μέσω του σταδίου αυτού δημιουργείται το σύστημα διαχείρισης ποιότητας που θα τηρεί η επιχείρηση βάσει των αναγκών της και βάσει των οριζόμενων του εν λόγω προτύπου.

Στάδιο 3 – Βελτιστοποίηση συστήματος διαχείρισης ποιότητας:

Κατά το εν λόγω στάδιο πραγματοποιείται δοκιμαστική εφαρμογή στην επιχείρηση του συστήματος (διεργασίες – τυποποιημένα έντυπα), έτσι ώστε να επιτευχθεί η βελτιστοποίηση αυτού. Το διάστημα της δοκιμαστικής εφαρμογής προσδιορίζεται ανάλογα με τη δραστηριότητα και τις ιδιαιτερότητες της εκάστοτε επιχείρησης, με σκοπό την οριστικοποίηση της μελέτης του συστήματος – εγχειριδίου.

Στάδιο 4 – Πιστοποίηση συστήματος διαχείρισης ποιότητας:

Το εν λόγω στάδιο αποτελεί το τελευταίο στάδιο της απόκτησης πιστοποιητικού. Συγκεκριμένα αφορά στην επιθεώρηση από ανεξάρτητο διαπιστευμένο φορέα, του συστήματος διαχείρισης ποιότητας που έχει παραχθεί και εφαρμόζεται κατά το προηγούμενο στάδιο. Εφόσον η επιθεώρηση κριθεί θετική εκδίδεται στα στοιχεία της επιχείρησης το πιστοποιητικό, ενώ σε περίπτωση αποκλίσεων ορίζονται οι διορθωτικές ενέργειες που θα πρέπει να πραγματοποιηθούν πριν να εκδοθεί το Πιστοποιητικό.

Στάδιο 5 – Επιτήρηση του συστήματος:

Κατόπιν της έκδοσης του πιστοποιητικού πραγματοποιείται ετήσιος έλεγχος από τον φορέα πιστοποίησης για τον έλεγχο της τήρησης του προτύπου. Η επιχείρηση οφείλει να συντηρεί – ελέγχει την εφαρμογή του προτύπου. Εφόσον η εν λόγω υποχρέωση δεν πραγματοποιείται εσωτερικά της επιχείρησης, το γραφείο μας αναλαμβάνει την εν λόγω διαδικασία.

Αν επιθυμείτε να αναλάβει το γραφείο μας τις συμβουλευτικές υπηρεσίες για τη σύνταξη - εκπόνηση της απαραίτητης μελέτης για την εγκατάσταση του προτύπου ISO 9001 επικοινωνήστε τωρα μαζί μας και επωφεληθείτε από τις προνομιακές μας τιμές!

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

home Ηπείρου 91 – 93, Λάρισα
 
phone 2411810255
  
email info@kt-consulting.gr

facebook twitter instagram google_maps

Joomla! Debug Console

Session

Profile Information

Memory Usage

Database Queries